Cheeky Quotes

Digital clock - DWR

Student life.

Hai ! Nampak gambar yang kat atas tu ? Fatin tengok pun nak naik pening. Huhh, study-2 ! Kenapa kena study ? Nak jadi pandai. Kenapa kena pandai ? Dapat kerja bagus-2. Kenapa kena kerja bagus-2 ? Dapat gaji tinggi. Kenapa kena dapat gaji tinggi ? Boleh tolong IBU BAPA nanti :) Kita kan ada tanggungjawab sebagai anak. Mestilah semua ibu bapa nak kita berjaya bukan ? So, kita kenalah study rajin-2. Buat la homework even banyak sangat. Tak leh merungut. *Kadang-2 Fatin pun merungut jugak!. Jangan contohi sikap ni* Hikhik :D. Back to the topic.. Haaa, jangan salahkan cikgu kalau kita dapat tempat tercorot ka apa ka. Cikgu dah laksanakan tugas dia iaitu mengajar, kita ni yang kena belajar, buat latihan, ukangkaji sbb cikgu dah ajar dah. 
*p/s : Gambar tu Fatin ambil kat kawan Fatin, Farhana nama dia. Cer terjah blog dia, Farhana Khairunnisa. Haha, bye!

No comments:

Post a Comment

Tinggal jejak di sini :)