Cheeky Quotes

Digital clock - DWR

Tak berhati perut !

Sekarang ni kan, makin ramai manusia yg TAK berhati perut ! Geram gilaa.. mungkin ni lah dugaan hidup berjiran. Kalau buang sampah tu, tak reti ka nak letak dlm tong sampah ? Ka kat rumah tadak tong sampah kot ! Agak-2 la nak buang pon, tak ingat ka penat orang lain ?! Orang camni memang arr.
Ada jugak manusia yg tak berhati perut dari segi mulut ! mengumpat ja kerja.. nanti kat akhirat Allah tanya nak jawab apa ? tadak kerja lain ka yg bagus sikit, carilah hobi baru, gunting rambut ka, mancing ka, cari kayu dalam hutan ka, tak payahla nak bazir tenaga suara nak pi heboh cerita yg kureng ajar tuh ! 
Insaf-2 lah ~
Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment

Tinggal jejak di sini :)